Blokování stránek
Intranet pro firmy
Software pro HelpDesk
Informace o obcích a městech
Sledování práce na PC
Nabídky práce, volná místa
Nejbližší lékárna
Skleněné manetické tabule
Síťové nástroje online
Tvorba dotazníků zdarma
Tvorba online testů zdarma
Správa sítí
Obojek proti štěkání
Pojízdné tabule
Čelovky
Práce
Vyhledat práci   Vložit životopis   Vstup pro firmy / vložení inzerátů   Životopis - vzor Nápověda Kontakt

Volné místo, nabídka práce:

ACS Czech Republic s.r.o.

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí

Město (Kraj), ulice: Praha (Hlavní město Praha)  | Více informací o Hlavní město Praha
Obor: Administrativa
Nákup, prodej a obchod
Smlouva: Na dobu neurčitou
Typ úvazku:
Nabízený plat: 30000
Práce z domu: NE

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí

Popis pozice:
Přijmeme Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) Customer Advisor (Russian and English knowledge
- Nástup od 2017-07-01
- Jednosměnný provoz
- Místo výkonu práce: Hl.m.Praha Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu czjob@conduent.com Kontaktní osoba: paní Mariia Yatskovska UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědní za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy. Požadujeme: Znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se. Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou. Nabízíme: Zázemí silné a stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv, vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení, příležitost profesního i osobního růstu, moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod.od pondělí do neděle). Poznámka ke mzdě: Během 3-týdenního školení: 16,200 Kč za měsíc. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca dalších 10 týdnů): 20, 500 Kč za měsíc. Po ukončení zkušební doby: 22,900 Kč za měsíc. V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení - navýšení na 23,200 - 24,300 Kč za měsíc. Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy.

Požadujeme:
- Vzdělání: Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení
- Angličtina úroveň: Aktivní
- Ruština úroveň: Aktivní

Nabízíme:
- Plat v kč: od 16200 do 30000

Web:
Kontakt: Vorobyová, Alexandra
Email: czjob@conduent.comnic
Telefon:
Při zájmu o volné místo Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí, uvádějte, kde jste inzerát nalezli.

Nabídka práce, volné místo

Máme pro Vás 54262 inzerátů.Vybrané profese
© Schindler Systems, s.r.o. - Všechna práva vyhrazena.
Přihlášení pro uchazeče

Uživatelské jméno:

Heslo:

Registrovat se
Zapomenuté heslo

Proč s námi